Aprilia Tuono V4 Factory: “Izuzetno dobra”

Aprilia Tuono V4 Factory: “Izuzetno dobra”

Ne baš često ne pronalazimo neku greško kod motocikla, ali se mučimo naći je kod nove Aprilie Tuono V4 Factory. Nakon cjelodnevne vožnje cestama sjeverne Italije, ne možemo pomisliti na bilo koji drugi motocikl s kojim bi tu vožnju ponovili. Superbike je možda brži na nekim dionicama puta, turer možda udobniji, ali sve u svemu uzeli bismo novi Tuono u bilo kojem trenutku. Udoban je, koristan i brz.

Aprilia nije morala mnogo učiniti da bi stari Tuono impresionirao, ali dok je svoj vodeći naked model prilagođavala Euro4 standrardu (bez žrtvovanja bilo kakve snage ili okretnog momenta) dodali su novi TFT u boji i novi mjenjač. Također su uljepšali prenji kraj sa lakšim 43mm Ohlinsom, većim 330mm diskovima i Brembo radijalnim cilindrom, dok se stražnji amortizer može podešavati.

Kako bi ispunila Euro4 standard, Aprilia je povećala ispušni sustav s većim katalizatorom, što je ukupno dodalo još 2.5kg. Dobroa vijest da Tuono V4 i dalje zvuči opijajuće sa 175 bhp i sada sa 500 rpm više.