Moto Guzzi V85 TT test

Moto Guzzi v85 tt

Moto Guzzi V85 TT test

Veliki zračno hlađeni V2 agregat poprečno uguran u čelični okvir i  kardanski završni prijenos … Moto Guzzi, nema biti šta drugo. Ali ipak za svaki slučaj ispod kolor tevea piše “made in Mandello del Lario”. I osim na manje-više uobičajenim lokacijama s lijeve i desne strane tanka, stoji natpis Moto Guzzi – ili orao raširenih krila, Guzzijev zaštitni znak – još i s prednje strane agregata, na glavi svakog cilindra i po dva puta na svakoj felgi. I na sjedištu je izvezeno Moto Guzzi … skoro bih to zaboravio. Garant imade još dvije ili tri lokacije koje sam zaboravio ili previdio … nebitno. Zapravo, sve to uopće ne izgleda loše. I natpisi i logići su maleni i decentni, ne bodu u oko i nekako se prirodno uklapaju na zadanu im lokaciju. Talijanska posla, reklo bi se. Oni drugi Talijani, iz Bologne, oni bi i ime firme i logotipe raspalili da se vide barem s pola kilometra, uz dodatak najmanje tri talijanske zastavice. 

Alzo, ljubaznošću momaka sa zapadnog kolodvora (Moto Mondo, jeli), družio sam se čitav dan s Guzzijem V85TT. Neki ga zovu Classic Enduro, neki ga zovu Retro Tourer, neki ovako a neki onako … a u prve tri linije teksta na službenoj Guzzijevoj web stranici nagurani su sljedeći pojmovi: adventurelegendaryParis-Dakarmodern classicsperfect bikejourney i any type of terrain. Tek da spomenem … ono TT iz oznake ovog modela znači Tutto Terreno (na domaćem jeziku to bi bilo all terrain). Svašta je ekipa iz marketinga nadrobila, no sve to uglavnom drži vodu bar do neke mjere. 

Ovog malog Guzzija – small block agregat, za razliku od velikog 1200, odatle ovo mali – pratim po sajmovima još od prije dvije godine kada je prvi puta prikazan kao mogući serijski proizvod. Najveća razlika na tom sajamskom primjerku bila je kompletan Ohlins ovjes, M50 klješta i prekrasan ispuh neopterećen katalizatorima i ostalom pratećom eko skalamerijom. 
Uglavnom, minimalno promijenjen ušao je u serijsku proizvodnju, a nedugo nakon početka prodaje ušao je i u moju garažicu … na 10 minuta doduše, tek da nabacim na sebe minimalnu zaštitnu opremu za temperature 30+. Ostatak vremena proveo je na terenu. 

Moto Mondo logo
Politika privatnosti

Naša stranica koristi kolačiće kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice te poboljšali korisničko iskustvo. Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija.

U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.

Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati kako koristite ovo web mjesto, pohranjuju vaše postavke i pružaju sadržaj i oglase koji su vam relevantni. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem pregledniku samo uz vaš prethodni pristanak.

Možete odlučiti omogućiti ili onemogućiti neke ili sve ove kolačiće, ali onemogućavanje nekih od njih može utjecati na vaše iskustvo pregledavanja.

Više pročitajte u: Pravila privatnosti