V4 Tuono 73

Preuzeto sa MCN

Ne baš često ne pronalazimo neku greško kod motocikla, ali se mučimo naći je kod nove Aprilie Tuono V4 Factory. Nakon cjelodnevne vožnje cestama sjeverne Italije, ne možemo pomisliti na bilo koji drugi motocikl s kojim bi tu vožnju ponovili. Superbike je možda brži na nekim dionicama puta, turer možda udobniji, ali sve u svemu uzeli bismo novi Tuono u bilo kojem trenutku. Udoban je, koristan i brz.

Aprilia nije morala mnogo učiniti da bi stari Tuono impresionirao, ali dok je svoj vodeći naked model prilagođavala Euro4 standrardu (bez žrtvovanja bilo kakve snage ili okretnog momenta) dodali su novi TFT u boji i novi mjenjač. Također su uljepšali prenji kraj sa lakšim 43mm Ohlinsom, većim 330mm diskovima i Brembo radijalnim cilindrom, dok se stražnji amortizer može podešavati.

Kako bi ispunila Euro4 standard, Aprilia je povećala ispušni sustav s većim katalizatorom, što je ukupno dodalo još 2.5kg. Dobroa vijest da tuono V4 i dalje zvuči opijajuće sa 175 bhp i sada sa 500 rpm više.

 

Za proslavu pedesetogidišnjice prvog modela, Moto guzzi uvodi V7 III. Treća generacija Moto Guzzi koja je poznata i voljena po cijelom svijetu potpuno je obnovljena. Svaki je detalj prilagođen kako bi se povećalo zadovoljstvo vlasnika i poveća užitak u vožnji, pritom ostavljajući originalnu i autentičnu ikonu ovog motocikla nepromijenjenu.

v7racer fronte

 

arsv4

Aprila RSV4 je oduvijek bio jedan od naših omiljenih sportskih motocikala. Njegova šasija je izimno stabilna i dobre se osjeća ulascima u zavoje, motor ima puno snage, a za sportski motocikl RSV4 je prilično udoban. Aprilia planira krenuti dalje sa nadogradnjom platforme. Velika prepreka s kojom se suočavaju i ostali proizvođači je zadovoljavanje standarda emisija Euro 4 bez dodavanja težine ili gubitka performansi, a aprilia kaže da je to bio jedan od čimbenika u najnovijem ažuriranom izdanju. Kao i Tuono, RSV4 dobiva ažuriranu elektroniku i kočnice, ali i nekoliko dodtnih ugađanja motora.

Vespa donosi nove boje u proljeće, a u odabranim Vespa prodajnim salonim možete uz svoju novu Vespu Primaveru i Sprint 50 te Vespu GTS 300 i GTS Super 300 dobiti poklone dodatne opreme vrijednosti do više od 5.800 kn.

Moderna, inovativna, tehnološki napredna, agilna i dinamična, Vespa Primavera je suvremena nasljednica svježine i radosti života koju Vespa predstavlja već više od sedamdeset godina. Vespa Sprint nastavlja tradiciju vitalnosi i mladosti. Zamišljena je kao evolucija Primavere namijenjena mlađim vozačima s naglašenim sportskim duhom. Lagana, mala šasija izrađena u potpunosti od čelika osigurava sigurnu i udobnu vožnju. Sportske linije, četvrtasto prednje svjetlo i kotači od 12'' glavni su aduti Vespe Sprint.

Velika, funkcionalna, udobna i sigurna, Vespa GTS kombinira urbanu eleganciju i sportski stil s pustolovnim duhom. GTS, GTS Super, Supersport i Touring verzije su ove najjače Vespe koju pokreće moderni Euro 4 agregat, hlađen tekućinom i s elektronskim ubrizgavanjem, a za sigurnost vozača brinu i ABS/ASR sigurnosni sustavi.

U odabranim Vespa salonima uz modele Primavera 50 i Sprint 50 možete dobiti na poklon stražnji prtljažnik, a uz model GTS 300 i GTS Super 300 komplet originalne dodatne opreme koji uključuje stražnji prtljažnik, vjetrobran, kacigu Vespa i navlaku za vozilo.

aprila sbk

Aprilia je predstavila svoj motocikl za Svjetsko prvenstvo u superbike-u 2017. godine. 

Talijanski proizvođač vraća se u WSBK u punom radnom kapacitetu nakon jednogodišnjeg odsustva.

Dvojac je bio prisutan kod prezentacije novog RSV4 motocikla u Jerezu, gdje je većina momčadi bila na dvodnevnom testiranju.

Milwakuee, dvostruki dobitnik britanskog superbike prvenstva, vozio je BMW u prvoj svojoj WSBK sezoni 2016. godine, zajedno sa suvozačima Josh Brookes-om i Karelom Abrahamom.

Brookes se ove sezone vraća u BSB prvenstvo s TAG Racing Yamaha ekipom, a Abraham se pridružuje momčadi Aspar MotoGP zamjenjujući Laverty-ja.

Brookes će nastupiti s wild-card pozivnicom na otvorenju sezone u Phillip Islandu, njegovoj domaćoj stazi.

tomoto

Ekskluzivni model koji je doradio britanski dizajner Tom Dixon

Za 50 godišnjicu modela V7 koji je prvi put prestavljen 1967 godine, Moto Guzzi predstavlja TOMOTO, ekskluzivni model koji je doradio britanski dizajner Tom Dixon, entuzijanistički motociklist koji je uvijek bio blizu vrijednosti i povijesti moocikala iz Mandela del Larija. Neobrađeni aluminij, zapanjujući remeni kotača i lampa predstavljaju prepoznatvljive značajke koncepta koji je mix umjetnosti i industrijskog dizajna.

Ne samo što je dizajnirao detalje, Tom dixon je bio i uključen u studiju prototipa.

Tomoto će biti predstavljen u sklopu Tom Dixon Multiplexa, u Manzoni galeriji, via Manzoni 42, u Rubber Shop-u, radionici posvećenoj dvokotačima tijekom Salone del Mobile.


 

 

aprilia

Aprilia Racing Team Gresini je stoga spreman za novi izazov. U najnovijim testovima, na stazi Losail, Aleix Espargaró je u sjajnoj formi. Uspio se približiti respektabilnim pozicijama u ukupnom poretku, ima brzo vrijeme kruga i dosljedan je na korištenim gumama. U očekivanju prve utrke na Apriliji Španjolac ne krije zadovoljstvo osjećajem na motociklu koji ima od prvog kruga, kao i potporom tima koji ga prati.

Sam Lowes, početnik u kategoriji, uhvatio se u koštac sa zimskim testiranjima uz pravo dozu strpljenja fokusirajući se na osjećaj u sjedalu i stil vožnje koji RS-GP zahtijeva. Njegov je napredak bio stalan, te su u zadnjim fazama testiranja u Kataru (gdje je kroz tri dana bilježio pozitivne trendove), Englez je sa svojim timom pronašao prave postavke zbog kojih su optimistični pred prvu utrku.

ALEIX ESPARGARO

“Sezona napokon započinje. Dobro smo se pripremili za prvu utrku. Napravili smo dosta promjena i to nas je prilično zaokupilo tijekom testiranja. Zadovoljna sam razinom na koju smo došli. Ovdje u Katara sam bio brz u svim uvjetima i imam dobar osjećaj na motociklu. Moramo nastaviti raditi. Postoje neki aspekti koje možemo popraviti. Iskoristit ćemo treninge kako bi se na najbolji način pripremili za 22 kruga u nedjelju."


SAM LOWES

“Sretan sam što započinjem sezonu. I tim i ja smo se dobro pripremali tijekom zime, planirajući na pravi način pristup novoj kategoriji. Kao što sam rekao prije, volim stazu Losail i siguran sam da ću odmah moći popraviti svoje vrijeme u usporedbi sa zadnjim testovima. Htio bih zahvaliti svima na potpori. Sada samo preostaje izaći na stazu.”