VELIKI USPJEH SUSRETA MOTO GUZZI OPEN HOUSE 2018, 30.000 SUDIONIKA “OKUPIRALO” JE POVIJESNU TVORNICU U MANDELLU

 

STRASTVENI GUZZISTI SA SVIH STRANA SVIJETA DOŠLI SU NA TRI DANA SLAVLJA, DOGAĐANJA, GLAZBE I LJUBAVI PREMA TALIJANSKIM MOTOCIKLIMA. VIŠE OD 800 TESTNIH VOŽNJI I TISUĆU REZERVACIJA ZA TESTNU VOŽNJU NOVOG V85 TT

 01 Moto Guzzi Open House 2018 Test Ride

Mandello del Lario, 9. rujna 2018. – Rekordni posjet na Open House 2018 znak je strasti Guzzista prema Moto Guzziju, jednoj od najplemenitijih i najomiljenijih marki. Trideset tisuća entuzijasta, mnogi u sjedalu svog motocikla, došlo je sa svih strana svijeta u povijesnu tvornicu Moto Guzzi u mjestu Mandello Del Lario , gdje se Moto Guzzi motocikli proizvode od 1921. godine.

Gotovo sto godina nakon osnutka, Moto Guzzi proživljava drugu mladost, stalno povećavajući interes i popularnost među različitim generacijama koji prepoznaju vrijednosti poput autentičnosti, karaktera i iznimne vještine stvaranja jedinstvenih motocikala. Novi Moto Guzzi V85 TT koji je bio izložen prvi put u konačnoj verziji, osim oduševljenih pohvala publike, može se pohvaliti i s više od tisuću rezervacija za testnu vožnju.

Drugi Moto Guzzi dragulj koji je prvi put otkriven također je bio popularan među fotografima. Novi V9 Bobber Sport, agresivnija i profinjenija verzija već popularnog customa iz Mandella, obogaćena brojnim prestižnim detaljima, dostupan je za kupnju od kraja listopada.

Open House 2018 bio je bogatiji događanjima no ikad prije, počevši od mogućnosti razgledavanja proizvodnih linija i ništa manje interesantnog Moto Guzzi muzeja koji je udomio više od 150 motocikala, od GP prototipa iz 1919. do veličanstvenog MGS-01, kao i prvog serijskog motocikla iz 1921., modela „Normale“.

U centru Moto Guzzi sela, u samom srcu tvornice, glazba se izmjenjivala s drugim oblicima zabave, poput talk-show-a gdje su tvorci V85 TT detaljno opisali njegov nastanak. Bilo je izloženo i nekoliko dojmljivih modela koje je izradio Filippo Barbacane iz Rossopuro Workshops. I ove godine okrjepa je bila osigurana u obliku street fooda te su s pet kamiončića posluživana gurmanska jela s širokom ponudom talijanske kuhinje.

Najpopularnija glazba bila je ona koju su stvarali V-twin agregati flote aktualnih Moto Guzzi modela na kojima je napravljeno više od 800 probnih vožnji. Jedan od motocikala bio je i novi V7 III Limited, najnovija posebna verzija 750-ice iz Mandella. Osjećaj pripadnosti koju velika obitelj Moto Guzzi nadahnjuje potvrđuje zajednica The Clan sa svojih više od 30.000 članova za koje je bio rezerviran poseban, ekskluzivan tretman na Open House okupljanju. Registracija je uvijek otvorena na www.theclan.motoguzzi.com.

Nakon zaključena tri dana posvećena najljepšim talijanskim motociklima posebnu zahvalu zaslužuje općina Mandello del Lario koja je upravljala aktivnostima izvan tvornice tijekom Moto Guzzi Open House 2018.

02 Moto Guzzi Open House 2018 V85 TT

03 Moto Guzzi Open House 2018 Museo

04 Moto Guzzi Open House 2018 Visita linea assemblaggio

VESPAELETTRCIA

Prve primjerke moći ćete rezervirati online početkom listopada.

Električna inovacija prema Piaggiovoj viziji poprima oblik ikonskog skutera i još jednom postavlja nove parametre gradske mobilnosti

Vespa Elettrica bit će prvo vozilo Piaggio Grupe na kojem će biti primijenjeno inovativno rješenje povezivanja vozila i vozača

Milan, 27. kolovoza 2018 – U duhu najava na zadnjem EICMA sajmu, Piaggio Grupa započinje s proizvodnjom Vespa Elettrica skutera u rujnu. Dugo očekivana električna verzija najpoznatijeg i najomiljenijeg svjetskog skutera proizvodit će se u tvornici u Pontederi pokraj Pise, na istom mjestu na kojem je u proljeće 1946. Vespa prvi put sišla s proizvodne linije.  Danas je Vespa jedan od svjetskih tehnoloških predvodnika po pitanju dizajna, razvoja i proizvodnje naprednih rješenja mobilnosti.  

Prvi primjerci moći će se rezervirati već početkom listopada samo na za to predviđenoj internetskoj stranici, a cijena će biti u skladu s tržišnom vrijednosti Vespa marke.

Vespa Elettrica bit će puštena u prodaju od kraja listopada, a puna raspoloživost očekuje se u studenom, u isto vrijeme kad se održava i 2018 EICMA sajam u Milanu. U prodaju će prvo biti puštena u Europi, a zatim u SAD-u i Aziji početkom 2019. godine.

Vespa Elettrica samo je prvi korak Piaggio Grupe u smjeru novih rješenja povezivanja vozila i vozača. Vespa Elettrica bit će spremna za opremanje rješenjima koje se trenutno razvijaju u Piaggio Fast Forward u Bostonu za robota Gita (koji kreće u proizvodnju početkom  2019. godine), poput sustava umjetne inteligencije, koji odgovara i prilagođava se ljudskim uputama. Bit će svjesna ljudi i drugih vozila u blizini, proširit će mogućnosti vozača u naslućivanju potencijalne opasnosti ili mogućnosti, pružati podatke o prometu u realnom vremenu koji će doprinositi unaprjeđivanju prometne infrastrukture u gradovima. Prije svega, nove generacije vozila će dobro poznavati vozače koji njima upravljaju. Prepoznavat će ih bez ključa, znat će njihove izbore postavki vožnje, djelovat će usklađeno s drugim sudionicima u prometu i dopuštati danas jedva zamislivu razinu personalizacije. 

Vespa Elettrica lansirana je kao suvremena ikona stila talijanske tehnologije. Usvajanjem električnog pogona, Vespa nije samo novi električni skuter. Ona je umjetničko djelo našeg doba s tehnološkom jezgrom koje nosi u sebi sve Vespa vrijednosti, ugled, društvenu i ekološku svijest, sada još osjetljiviju na kvalitetu života i gradskog okoliša.

Vespa Elettrica predstavlja jednostavnu, prirodnu vožnju. Predstavlja naprednu povezanost, tišinu, personalizaciju i dostupnost, vrijednosti koje su uvijek pripadale Vespi, a koje su danas potpuno ostvarene Vespom Elettrica.

Vespa marka danas proživljava najuspješnije trenutke u svojoj povijesti, s preko milijun i pol vozila prodanih u posljednjem desetljeću. U prvoj polovici 2018. godine zabilježen je rast od 10% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

 

 

mgakcija

Uz modele Moto Guzzi V7 III i Moto Guzzi V9 na poklon:

PRODUŽENO JAMSTVO 2+2

ORIGINAL MOTO GUZZI DODATNA OPREMA U IZNOSU OD 3.750,00 KN

piaggio502018

Kao ključni igrač na iznimno konkurentnom tržištu skutera od 50 kubika, Piaggio Grupa nastavlja ulagati u ovaj segment ponudom novih modela s dvotaktnim i četverotaktnim agregatima koji zadovoljavaju Euro 4 normu.

S jedne strane, tu je Piaggio Typhoon, autentični predstavnik ulaza u svijet skutera, njegova izvedenica Aprilia SR Motard te naglašeno sportski Piaggio NRG Power i legendarna Aprilia SR 50 R, svi opremljeni dvotaktnim agregatima, zrakom, odnosno tekućinom hlađenim. S druge strane je Piaggio Zip, još jedan uspješni skuter opremljen novim četverotaktnim i-get agregatom.

Piaggio Typhoon, privlačan, praktičan i zabavan, obnovljenog izgleda i tehničkog sadržaja, opremljen je novim, dvotaktnim agregatom, istim kao i Aprilia SR Motard. Agresivna, jednostavna i kompaktna, Aprilia SR Motard stvorena je za mlađe vozače.

Snaga, ubrzanje, agilnost i snažne kočnice najjače su oružje za svakodnevnu borbu na gradskom asfaltu.

Novi zrakom hlađeni dvotaktni agregat suvremeno je, ekološki prihvatljivo rješenje koje nudi sjajne performanse za dnevna putovanja gradom. Brojna poboljšanja omogućila su zadovoljavanje Euro 4 norme,  elektronski upravljani rasplinjač, nova centralna jedinica i novi ispušni sustav koji sada ima dvostruki katalizator i dvostruki usis sekundarnog zraka.

Novi Piaggio NRG nastavlja tradiciju i uspjeh sportskog skutera koji osim performansama osvaja i funkcionalnim rješenjima za praktičnu i udobnu svakodnevnu vožnju. Nove sportske grafike i čiste linije dodatno pojačavaju sportski karakter. Kotači od 13'' i snažne kočnice s diskovima sprijeda i straga dio su jedinstvenog paketa ovog skutera koji pokazuju da se radi o idealnom vozilu za svakodnevna gradska putovanja.

Aprilia SR 50 R koristi sadržaje koji proizlaze iz godina iskustva izrade motocikala sa snažnim agregatima. Beskompromisni sportski izgled inspiriran je svijetom utrka te spaja tehničke i estetske značajke Aprilia sportskih motocikala. Uska prednja maska, dvostruko svjetlo, središnji usis zraka, aerodinamični rep s integriranim svjetlima i pokazivačima smjera jasno ukazuju na uzore ovog skutera.

Sjajni dvotaktni Hi-Per2 jednocilindrični, tekućinom hlađeni agregat modela NRG Power i SR 50 R ostaje u vrhu kategorije po ubrzanjima, a sada zadovoljava Euro 4 normu zahvaljujući elektronski upravljanom rasplinjaču, optimizaciji kanala cilindra i prepoznatljivom ispušnom sustavu koji sada ima dvostruki katalizator i dvostruki usis sekundarnog zraka.

Preporučene maloprodajne cijene novih modela u salonima Piaggio Grupe su za Typhoon 50 15.370 kn, za SR Motard 15.830 kn, za NRG Power i Aprilia SR 50 R 19.520 kn, dok je Piaggio Zip najpristupačniji cijenom od 14.360 kn.

 

s

medleyakcija

Uz modele Liberty 125/150, Medley 125/150 i Beverly 350 na poklon: KOMPLET PRTLJAŽNIK U BOJI VOZILA

Akcija traje do 30.04.2018

vespadani

Otkrijte nove Vespa model kod ovlaštenih prodavatelja. Čekaju vas brojne pogodnosti. Počnite putovanje, preuzmite Vespa katalog.

UTAŽI SVOJU ŽEĐ ZA VESPOM NA VESPA DANIMA

VIŠE OD SKUTERA, VESPA JE STIL ŽIVOTA.

Otkrijte maštoviti, mladi duh Vespe!

Kupi Vespa Primaveru u lipnju zajedno s ruksakom Vespa i ostvari popust u iznosu do 3.000 kuna.*

Raspitajte se za testnu vožnju i zatražite svoj poslon u prodajnom salonu.

OTKRIJTE  NOVE VESPA MODELE, JA VESPA I TI?

VESPA PRIMAVERA / 50 godina uspjeha

Lagani, svježi dizajn, sjajne performanse i čisti užitak vožnje čine Vespa Primaveru glavnim likom nezaboravne sezone. Otkrijte njen novi stil i poboljšanu udobnost i sigurnost. 

Primavera cijele godine!

VESPA SPRINT / Energija za svaki dan

Sportsko raspoloženje i stil vožnje te napredna tehnologija. Mala, ali sjajna. Vespa Sprint evoluirala je stilom i tehničkim elementima. Probajte i novu verziju S. 

Gledajte u budućnost sa Vespom Sprint!

VESPA GTS / Stil i elegancija

Glamurozne boje, napredni sustavi sigurnosti i elegantni, profinjeni dizajn. Vespa GTS kombninira udobnost gradske vožnje sa snagom potrebnom za putovanja van grada.

Probajte je u gradu i van grada.

Preuzmite katalog

shiver 900

Kad je prvi put došao na tržište, Aprilia Shiver bio je motocikl u koji su se podjednako zaljubili i početnici i iskusni vozači. Izvanredna šasija, živahni dvocilindrični agregat i napredna tehnologija proizašla iz velikog trkaćeg iskustva koje je Apriliji do danas omogućilo osvajanje 54 svjetska naslova.

Novi Shiver 900 i Dorsoduro 900 sada pokreće novi dvocilindrični agregat od 896 cm³ te nudi više momenta za još više zabave. Vrhunska šasija, prepoznatljiva odlika Aprilia motocikala i izvrsne performanse agregata podižu ljestvicu na novu razinu.

Shiver 900 intuitivan je, snažan, agilan i opremljen najnovijom tehnologijom. Kao pravi Aprilia motocikl, posvećen je maksimalnom užitku u vožnji. Novi agregat koji nudi više momenta pri svim razinama okretaja daje karakter novom Shiveru i povećava užitak vožnje bez žrtvovanja lakoće upravljanja i udobnosti vozača.

Dorsoduro 900 ima jedan jedini cilj; pružiti što više zabave u vožnji spajanjem najboljih odlika sportskih i supermoto motocikala. Okretanje ručice gasa svaki će put razvući vozaču osmijeh na licu.

Shiver i Dorsoduro okoristili su se Aprilijinim trkaćim iskustvom sa sustavima elektronske podrške vozaču. Unaprijeđena Ride by wire elektronska kontrola gasa s tri mape rada, kontrola proklizavanja podesiva u tri razine koju je moguće i isključiti, dvokanalni Continental ABS sustav, nova instrumentna ploča s 4,3'' TFT ekranom kakav imaju RSV4 i Tuono V4, mogućnost spajanja pametnog telefona odabirom dodatnog kompleta s multimedijskom platformom dio je bogatog paketa najnaprednije elektronike novih Aprilia motocikala.

Sportski izgled nakeda Shiver naglašen je crvenom bojom cijevi okvira, stražnjeg amortizera i poklopaca ventila, a redizajnirani ispuh smješten ispod sjedala dodatno naglašava čistu liniju. Prepoznatljivi dizajn naglašen je novim detaljima poput bočnih usisa zraka, kompaktnog repa s ispuhom smještenim ispod sjedala, bočnih oplata i prednjeg blatobrana.

Dorsoduro je ogoljen od svega što ne doprinosi performansama i zabavi, a tehnička rješenja poput štitnika za ruke, ravnog sjedala, glatkog, vitkog repa i crveno obojenih detalja postala su ključni elementi dizajna.

Novi Shiver 900 i Dorsoduro 900 dostupni su u odabranim Aprilia salonima po preporučenim maloprodajnim cijenama od 74.690 kn za Shiver 900 i 82.590 kn za Dorosduro 900.

Dorsoduro 900 main17 logo