MOTO MONDO d.o.o.

Hanuševa bb
10000 Zagreb
Croatia

tel : 01/3012 700
tel : 01/3012 800
fax: 01/3012 900

prodaja@moto-mondo.hr

servis@moto-mondo.hr 

RADNO VRIJEME:

Pon-Pet: 09:00 - 17:00
Pauza: 12:00-12:30

Subota: 09:00 - 13:00

+385 1 3012 700 | +385 1 3012 800
+385 1 3012 900 

Novosti

Pročitajte test Moto Guzzi V85 TT

Veliki zračno hlađeni V2 agregat poprečno uguran u čelični okvir i  kardanski završni prijenos ... Moto Guzzi, nema biti šta drugo. Ali ipak za svaki slučaj ispod kolor tevea piše "made in Mandello del Lario". I osim na manje-više uobičajenim lokacijama s lijeve i desne strane tanka, stoji natpis Moto Guzzi - ili orao raširenih krila, Guzzijev zaštitni znak - još i s prednje strane agregata, na glavi svakog cilindra i po dva puta na svakoj felgi. I na sjedištu je izvezeno Moto Guzzi ... skoro bih to zaboravio. Garant imade još dvije ili tri lokacije koje sam zaboravio ili previdio ... nebitno. Zapravo, sve to uopće ne izgleda loše. I natpisi i logići su maleni i decentni, ne bodu u oko i nekako se prirodno uklapaju na zadanu im lokaciju. Talijanska posla, reklo bi se. Oni drugi Talijani, iz Bologne, oni bi i ime firme i logotipe raspalili da se vide barem s pola kilometra, uz dodatak najmanje tri talijanske zastavice. 

Alzo, ljubaznošću momaka sa zapadnog kolodvora (Moto Mondo, jeli), družio sam se čitav dan s Guzzijem V85TT. Neki ga zovu Classic Enduro, neki ga zovu Retro Tourer, neki ovako a neki onako ... a u prve tri linije teksta na službenoj Guzzijevoj web stranici nagurani su sljedeći pojmovi: adventurelegendaryParis-Dakarmodern classicsperfect bikejourney i any type of terrain. Tek da spomenem ... ono TT iz oznake ovog modela znači Tutto Terreno (na domaćem jeziku to bi bilo all terrain). Svašta je ekipa iz marketinga nadrobila, no sve to uglavnom drži vodu bar do neke mjere. 

Ovog malog Guzzija - small block agregat, za razliku od velikog 1200, odatle ovo mali - pratim po sajmovima još od prije dvije godine kada je prvi puta prikazan kao mogući serijski proizvod. Najveća razlika na tom sajamskom primjerku bila je kompletan Ohlins ovjes, M50 klješta i prekrasan ispuh neopterećen katalizatorima i ostalom pratećom eko skalamerijom. 
Uglavnom, minimalno promijenjen ušao je u serijsku proizvodnju, a nedugo nakon početka prodaje ušao je i u moju garažicu ... na 10 minuta doduše, tek da nabacim na sebe minimalnu zaštitnu opremu za temperature 30+. Ostatak vremena proveo je na terenu.