V7 III CARBON

Izrađen u ograničenoj, numeriranoj seriji, prati tradiciju „ograničenih serija“ modela V7, odaje počast „custom“ kulturi i nudi svoju interpretaciju originalnosti i smisla za estetiku. Spaja izvorni V7 stil s prestižnim, suvremenim i kvalitetnim detaljima od karbonskih vlakana poput skraćenih, uskih blatobrana i bočnih oplata koji dodatno ističu karakter najprodavanijeg Moto Guzzi modela.

79.990 kn
Opis

OGRANIČENA I NUMERIRANA PROIZVODNJA

Izrađen u ograničenoj, numeriranoj seriji, prati tradiciju „ograničenih serija“ modela V7, odaje počast „custom“ kulturi i nudi svoju interpretaciju originalnosti i smisla za estetiku. Spaja izvorni V7 stil s prestižnim, suvremenim i kvalitetnim detaljima od karbonskih vlakana poput skraćenih, uskih blatobrana i bočnih oplata koji dodatno ističu karakter najprodavanijeg Moto Guzzi modela.

V7 III Carbon ima u potpunosti crni mat izgled koji naglašava crvene detalje poput Brembo prednjih kočnih kliješta, logotipa na bočnoj oplati i orla na spremniku goriva. Ističe se također finom završnom obradom crvenih poklopaca glava ventila. Sjedalo, jedinstveno za ovaj model, od Alcantare® koja odbija vodu, idealno je za vanjsku upotrebu i odolijeva vremenskim uvjetima. Prošiv sjedala u crvenoj boji popularna je stilska inspiracija koju cijene svi koji imaju oko za detalje. Ovaj model obiluje takvim detaljima: čep spremnika goriva s bravom izrađen je od crno eloksiranog, glodanog aluminija, okvir prednjeg svjetla je također crn kao i zaštita usisnog koljena.

Serijski broj vozila napisan je na pločici koja se nalazi na upravljaču. Bit će proizvedeno 1921 vozilo, broj koji asocira na godinu kada je Moto Guzzi osnovan.

V7 III Carbon trenutno je jedini V7 model koji se proizvodi u ograničenoj i mumeriranoj seriji te slijedi dugu tradiciju „limitrd edition“ modela. Serijski broj vozila napisan je na pločici koja se nalazi na upravljaču. Bit će proizvedeno 1921 vozilo, broj koji asocira na godinu kada je Moto Guzzi osnovan.

Obujam  744 cm³
Provrt 80 mm
Hod 74 mm
Razvod  2 ventila s aluminijskim podizačima i klackalicama 
Najveća snaga  38 kW (52 KS) pri 6200 o/min 
Najveći moment na radilici  60 Nm pri 4900 o/min 
Ispušni sustav  Trostazni katalizator s dvije lambda sonde 
Hlađenje Zrakom
Okvir    Dvostruki cjevasti okvir od čelika s rastavljivim
   elementima.
Međuosovinski razmak 1445 mm 
Predtrag  106 mm
Kut prednje vilice   26.4° 
Prednji ovjes  Ø 40 mm hidraulična teleskopska vilica 
Hod:   130 mm 
Stražnji ovjes Lijevana stražnja vilica od aluminijske legure s 2
  amortizera podesive prednapregnutosti opruge
  (Öhlins u potpunosti podesiv na modelu Racer) 
Hod:  93 mm (80 mm hod amortizera) 
Prednja kočnica  Ø 320 mm plivajući diskovi od nehrđajućeg čelika,
  Brembo kočna kliješta s 4 nasuprotna klipa
Stražnja kočnica  Ø 260 mm, disk od nehrđajućeg čelika, plivajuća
  kočna kliješta s dva klipa
Prednji kotač  18" od aluminijske legure (žbičani za
  Special/Racer/Rough) 100/90 (110/80 R18)
Stražnji kotač  17" od aluminijske legure (žbičani za
  Special/Racer/Rough) 130/80
Visina sjedala  770 mm  
Dužina 2,185 mm
Visina 1,100 mm 
Najniža točka vozila  150 mm 
Kapacitet spremnika goriva   21 litra (uključujući 4 litre rezerve) 
Težina  189 kg (Special, Milano 193 kg) 
Težina*  209 kg (Special, Milano 213 kg) 
  * Težina motocikla spremnog za vožnju sa svim 
  tekućinama i s 90% goriva u spremniku. 
Potrošnja (WMTC ciklus)  5.5 l/100 km (Racer 5.7 l/100 km) 
CO2 emisije (WMTC ciklus)  128 g/km (Racer 132 g/km)