RS4 125

Jednocilindrični, četverotaktni s elektronskim ubrizgavanjem goriva.
124,2 cm³
15 KS (11 kW) pri 10.500 o'min
10,9 Nm pri 8.250 o'min
Visina sjedala: 820 mm
Spremink goriva: 14,5l (3,3l rezerve)

41.690 kn
Opis

 

SUPERBIKE KLASE 125.

RS4 125 mlađi je brat modela RSV4, superbike motocikla koji je nastavio tradiciju nepobjedivih motocikala iz Aprilia racing odjela koji su dominirali u MotoGP klasama 125 i 250. Aprilia i danas pobjeđuje na stazama diljem svijeta, ne s dvotaktnim agregatima već u Superbike kategoriji koja predstavlja najviši stupanj razvoja serijskih motocikala. Iz tog razloga logično je da je nova Aprilia RS4 opremljena četverotaktnim pogonskim agregatom poput modela RSV4 te da je opremljena tehnologijom kakva kod konkurencije nije dostupna, kao na primjer, Aprilia Quick Shift sustav za brzu izmjenu stupnjeva prijenosa. Riječ je o sofisticiranom tehničkom rješenju koji proizlazi izravno s modela RSV4 APRC.

BLIZANAC MODELA RSV4.

Laiku će se lako dogoditi da model RS4 125 zamijeni za model RSV4. Tu je trostruko prednje svjetlo, prepoznatljiva karakteristika Aprilia sportskih motocikala, sportska grafika, izloženi okvir i kompaktni rep motocikla koji je pravo umjetničko djelo s idealno ukomponiranim LED svjetlom. Ispušni sustav je spektakularan i inspiriran trkaćim motociklima te je u potpunosti integriran u donji dio oplata.

OKVIR KOJI JE STVOREN NA STAZI, A ODRASTAO JE NA CESTI

Okvir je bez sumnje vrhunac projekta RS4. Stvoren je na osnovu iskustva kojeg je Aprilia stekla na stazi tijekom WSBK i MotoGP prvenstava te koristi dvije grede od lijevane aluminijske legure s rebrastim ojačanjima. Riječ je o iznimno laganoj strukturi koja pruža visok stupanj torzijske rigidnosti te se ističe svojim avangardnim dizajnom.

PRVOKLASNI OVJES I KOČNICE

Prednji ovjes s robusnom preokrenutom vilicom promjera 41 mm s crnim anodiziranim trokutima i hodom kotača od 110 mm te stražnji ovjes s jednostrukim amortizerom spojenim izravno na asimetričnu stražnju vilicu na visokoj su razini. Prednja kočnica s diskom promjera 300 mm i radijalnim kočnim kliještima s četiri klipa, potpomognuta je stražnjom kočnicom s diskom promjera 200 mm i kočnim čeljustima s jednim klipom. Kotači od lagane aluminijske legure sa šest Y krakova i promjerom 17'' opremljeni su gumama dimenzija 100/80 sprijeda i 130/70 straga.

RS4 POGONSKI AGREGAT: OSMINA APRILIJINOG V4.

Aprilia RS4 125 koristi novi jednocilindrični, četverotaktni pogonski agregat s četiri ventila, 125 cm³, elektronskim ubrizgavanjem i hlađenjem tekućinom. Sofisticirani razvod s dvije bregaste osovine u glavi (DOHC) osigurava maksimalnu dozvoljenu snagu za tu klasu motocikala kao i linearnu isporuku snage te maksimalnu brigu za očuvanje okoliša, budući da zadovoljava najstrože norme o emisijama štetnih plinova.

TEHNOLOGIJA I INOVATIVNOST

RS4 s modelom RSV4 dijeli još jednu komponentu, riječ je o futurističkoj, analogno-digitalnoj instrumentnoj ploči s LCD zaslonom koji pruža sve informacije o vozilu i o vožnji. Usavršena karakteristika modela RS4 je i sjedalo za suvozača. Motocikl se jednostavno pretvara iz dvosjeda u jednosjed, bez kompliciranog uklanjanja vijaka, putem tipke za brzo otpuštanje koja vozaču dozvoljava brzu izmjenu sjedala s poklopcem repa (dostupan kao dodatna oprema). Ispod sjedala nalazi se praktičan prostor za odlaganje predmeta koji je najveći u ovoj klasi motocikala.

APRILIA QUICK SHIFT: POSTANI VRHUNSKI VOZAČ!

Prvi put na motociklu od 125 cm³, Aprilia nudi Aprilia Quick Shift sustav za brzu izmjenu stupnjeva prijenosa. Riječ je o tehničkom rješenju koji proizlazi iz iskustva Aprilije na svjetskom Superbike prvenstvu. Princip rada je sličan iako je u usporedbi sa sustavom na modelu RSV4 ovaj jednostavniji. Jednako kao i na modelu RSV4 sustav prekida isporuku okretnog momenta prilikom izmjene stupnja prijenosa u skladu s trenutačno odabranim stupnjem prijenosa, otvorenošću gasa i broju okretaja motora. Prednost ovog sustava, koji je kod modela RS4 dostupan kao dio dodatne opreme, je u tome da vozač može mijenjati u viši stupanj prijenosa držeći gas otvorenim i bez korištenja spojke, što čini izmjenu stupnja jednostavnijom i bržom.

pdf